Ik heb echt wat aan de loopbaancoaching van José gehad. Als ik het niet had gedaan, was ik er misschien ook wel op uit gekomen, maar dan had het me veel meer tijd gekost.
Astrid
Werkzaam bij een pharmaceutisch bedrijf
Ik heb echt wat aan de loopbaancoaching van José gehad. Als ik het niet had gedaan, was ik er misschien ook wel op uit gekomen, maar dan had het me veel meer tijd gekost.